Támogatók

2007.04.04. 08:38 ctr

Toyota és a Honda vitte el a pálmát

Tovább tart az amerikai autómárkák vesszőfutása saját hazai piacukon.

Az elmúlt hónapok után márciusban ismét a japán márkák, a Toyota, a Honda és a Nissan kaszálták le az USA újautó-piacának – februárhoz képes 26 százalékos növekedésének – gyümölcseit. Az előbbi 12 százalékkal, 242 675 darabra növeltre eladásait, ami minden idők legmagasabb értéke ebben a hónapban. Főleg a Toyota-hibrideket keresik, de jól indult a márka nagy pickupjának értékesítése is. A Honda 11 százalékos növekedést ért el, hasonlóan a Nissanhoz, míg a dél-koreai Hyundai–Kia páros ezúttal kénytelen volt kis bővüléssel beérni.

A General Motors eladásai 4 százalékkal, 345 418 darabra csúsztak vissza, ami rosszabb az 1,3 százalékos szakértői előrejelzésnél. A Ford 9 százalékos csökkenése – közel 265 ezer autót adott el – jobb, mint a cég két számjegyű esésről szóló előrejelzése. E márka cross-over (megemelt hasmagasságú) autói jól fogytak, de F-series pickupjainak kereslete 15 százalékkal zuhant. A DaimlerChryslert ezúttal a Mercedes húzta le, 4,1 százalékos visszaesést okozva, aminek nyomán kicsit több mint 228 ezer autót adott el.

További rossz hír az amerikai autógyártóknak, hogy még ezeket a szerény eredményeket is csak úgy tudják produkálni, hogy továbbra is igen nagy kedvezményekkel kínálják az autóikat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr2254427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.