Támogatók

2007.05.05. 16:51 ctr

MotoGP: Bizakodó a Repsol Honda

Dani Pedrosa ötödik leggyorsabbként zárta a szombati időmérő edzést, míg Nicky Hayden a hetedik rajtkockából várhatja a holnapi futamot. Rossi-t leszámítva nagyon szoros időkkel állnak egymás mögött a pilóták, így holnap nagy csatákat várhatunk, különösen a táv második felében, a végső pozíciókért.

Nicky Hayden (7-ik, 2:00,087):
"Nem úgy sikerült a mai nap, ahogy szerettem volna, tegnap óta nem sikerült érdemi fejlődést csinálni. Főleg azon dolgoztunk, hogy a motort könnyebben lehessen beterelni a kanyarokba, és hogy több legyen a hátsó kerék tapadása, de nem igazán találtuk meg a helyes set-up-ot.

Nagyon sok versenyző van, aki 2 perc körül ment, szóval este le kell ülnöm a csapattal, és kitalálni valamit holnapra, amitől gyorsabb lehetek. A repülőköreim sem voltak tökéletesek. Ideális esetben kb. a hatodik lennék, de pont előttem esett el Capirossi és Vermeulen. Visszagondolva kár volt ezért lelassítani, de amikor odaértem, csak annyit láttam, hogy két motor csúszik a pálya közepén. Nem tudhattam biztosan, hogy nem marad-e benn az egyik gép az ideális íven, szóval muszáj volt elcsapnom a gázt, és kicsit lelassítani. Alaphelyzetben mindig a második kvalifikációs gumival szoktam gyors lenni, de ez most nem így volt. Holnap jól kell rajtolni, aztán tapadni a többiekre!"

Daniel Pedrosa (5-ik, 1:59,602):
"Az időjárás előrejelzés megint csődöt mondott, az eső nem nagyon akar ideérni. Ez persze jó volt mindenkinek, így tovább lehetett finomítani a beállításokat, és többet tudunk gondolkodni a gumiválasztáson.

Így az összes abroncsot ki tudtuk próbálni, finoman be tudtuk állítani a futóművet, és pontosan tudjuk, hogy végül melyik keveréket fogjuk használni a Michelin palettájáról. Reméljük holnap is száraz körülmények lesznek. Kicsit szenvedtem a repülőköreimben, egyszerűen túl mélyen fékeztem be a kanyarokba, ami miatt sok értékes tized másodperc elment. Mindenesetre Rossi ma hihetetlen gyors volt, és eléggé sokan mennek gyors köröket versenygumikon. Jó lett volna az első sorból indulni, de egy jó rajttal még így is nagyon jó versenyt futhatunk, eléggé szoros futam lesz!"

Forrás: motogphirek.hu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr6971235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása