Ugyan hivatalosan tanulmányautóként mutatták be, valójában a Pilot terepjáró következő generációját mutatja meg a Honda detroiti koncepciója. Hathengeres benzinmotorja a hengerek lekapcsolásával takarékoskodik.
Tanulmányautóval vetíti előre a Honda, milyen lesz a Pilot szabadidős terepjáró következő generációja, amelyet kizárólag az észak-amerikai piacra szánnak. A nálunk ismert CR-V-nél jóval nagyobb autó szögletes karosszériájának éleit lekerekítették, így barátságosabbnak tűnik. Az új Pilot elsőként alkalmazza a Honda új, Advanced Compatibility Engineering technológiáját. Ennek keretein belül olyan, úgynevezett alkalmazkodó frontrészt alakítottak ki, amely mind a kisebb személyautókkal való ütközéskor, mind gyalogosgázoláskor csökkenti a másik fél sérülésveszélyét. A bent ülők számára a nagyszilárdságú acél szélesebb körű használata jelent megnyugtató biztonságot.
Takarékoskodni nem dízelmotorral vagy hibrid hajtással fog a Pilot, hanem a hagyományos benzinmotor intelligens vezérlésével. Már a jelenleg futó generáció is képes volt a hengerek felének lekapcsolására, ám az új modell V6-osa szükség esetén három-, négy- és hathengeres üzemmódban is képes működni. Teljesítményéről és fogyasztásáról ugyanakkor nem közölt adatokat a Honda. A Pilot terjedelmes utastere nyolcszemélyes, hiszen a harmadik üléssorban is három utas számára van hely. A kék színű bőrüléseket leszámítva teljesen szériaérett a nagy Honda terepjáró utastere, így sorozatgyártásra szánt változatának bemutatása hamarosan esedékes lehet.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.