A Sportbusiness becslései szerint az elmúlt esztendőkben több mint 100 millió dollár volt a Honda Forma-1-es csapatának szponzoroktól származó bevétele. Az istálló azonban az idén névszponzor nélkül vágott neki a Forma-1-es szezonnak, s a csapat autóinak oldalát sem a szponzorok logói díszítik, hanem a Föld óceánjai illetve a kontinensei. A japán gyártó ezzel a globális-felmelegedés elleni küzdelemre szeretné buzdítani a száguldó cirkusz rajongóit.
Bár a Honda mellé számos vállalat felsorakozott, sőt a csapat támogatóinak száma nőtt is tavaly óta, mivel ezek a vállalatok viszonylag kevés média-jelenlétet kapnak szponzori hozzájárulásukért cserébe, valószínűleg jóval kevesebbet fizetnek a csapatnak, mint mondjuk az istálló tavalyi névszponzora a British American Tobacco. A Honda támogatóktól származó bevétele több tízmillió dollárral is visszaeshetett az idén az elmúlt évekhez képest.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.