Támogatók

2007.04.07. 12:11 ctr

Super Aguri: megverték a gyári Hondát

A Super Aguri megverte a gyári Hondát a Maláj Nagydíj időmérő edzésén. Anthony Davidson Rubens Barrichellot előzte meg az első etapban, Takuma Sato pedig Jenson Buttont a másodikban. Davidson a tizennyolcadik, Sato a tizennegyedik helyről rajtolhat.

Takuma Sato: "Jól sikerült az időmérő. A szabadedzésen nehézségeink voltak, nem tudtam kipróbálni a lágyabb gumikat. Az időmérőn hibáztunk, így keményen kellett küzdenem, hogy bejussak a második etapba. De elégedettek vagyunk a mai eredménnyel, de még lehetett volna javítani. Remélem, hogy holnap jó versenyt futunk."

Anthony Davidson: "Egy kicsit csalódott vagyok, mert amikor lágyabb gumikkal léptem pályára, forgalomba kerültem. A második pályára lépéskor a Toro Rosso feltartott, így nem tudtam a maximumot kiautózni."

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr5555686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása