Támogatók

2007.04.14. 09:31 ctr

A Honda cáfolja a Brawn-pletykát

Az elmúlt héten az autosport.com honlap exkluzív riportban számolt be arról, hogy a Honda tárgyalásokat kezdeményezett a Ferrari egykori technikai igazgatójával, Ross Brawnnal. A brit szakember a 2006-os szezon végén szabadságot vett ki és még nem lehet tudni, hogy egyáltalán vissza kíván-e térni a Forma-1-be és ha igen, akkor mely csapat színeiben.

A Honda csapatfőnöke, Nick Fry azonban Bahreinben cáfolta, hogy tárgyalnak Brawnnal: „Nem, ez nem igaz. Csak annyit mondtam Malajziában, hogy biztos vagyok abban, hogy sokan érdeklődnének Ross iránt. Véleményem szerint hihetetlenül tehetséges ember és a legtöbb Forma-1-es csapat számára nagy kincs lenne. De azt is hozzátettem, hogy szerintem a Ferrarinak van valamiféle megállapodása Rossal."

„Egy ilyen tehetséges embert nem hagynak csak úgy, valamilyen írott vagy szóbeli megállapodás nélkül sétálni. És nekem azt mondták, hogy Jean Todt vagy a Ferrari valóban meg is erősítette, hogy ez a helyzet. Biztos vagyok benne, hogy sok ember érdeklődik iránta, de majd meglátjuk mi történik később. Talán visszamegy a Ferrarihoz, talán marad a horgászatnál, nem tudom. A csapatfőnökök állandóan sok emberrel beszélgetnek és mi sem vagyunk kivételek. Nyilvánvaló, hogy sok technikai téren tehetséges emberrel beszélünk a mi helyzetünkben."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr7658418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása