Rubens Barrichello elképzelhetőnek tartja, hogy a Honda fals eredményeket szolgáltató szélcsatornája a ludas az istálló katasztrofális teljesítményéért. Az idén még a legjobb tíz között sem végző csapat brazil pilótája kifejtette: "Az autó a szélcsatornában rengeteget fejlődött, de ez a pályán nem mutatkozott meg. Két hipotézisünk van ennek magyarázatára: vagy a szélcsatorna nem produkál helyes eredményeket, vagy pedig az elemek legyártása pontatlan." Barrichello nyomatékosította: a Honda problémái elsősorban aerodinamikai természetűek. "Az autó legnagyobb baja a légellenállása, ami miatt lassú az egyenesekben, és instabil a féktávokon. Sakhirban kemény féktávok és hosszú egyenesek vannak, ami megmagyarázza, miért szerepeltünk ott különösen rosszul."
Jenson Button a Bahreini Nagydíj előtt szintén az aerodinamikát jelelte meg elsőszámú felelősként, ám hozzátette: "Úgy tűnik, mintha semmi sem működne az autón. A kipörgésgátlónk sem a legjobb, és ez szinte minden alkatrészről elmondható." Nick Fry ugyan megemlítette, hogy azért nem minden csapnivaló az RA107-esen, ám példának pont az erőforrást említette, amelyből három is elromlott a sakhiri hétvégén.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.