A Spanyol Nagydíjat megelőző barcalonai teszten holtversenyben Heikki Kovalainen és Rubens Barrichello tette meg a legtöbb kilométert. A csapatok közül a Honda dolgozott legtöbbet, a peches Williams viszont rendkívül kevés tesztkilométert tudott teljesíteni. A legjobb köridőt David Coulthard érte el a Red Bullal, megelőzve Kimi Räikkönen Ferrariját.
|
| Név | Km | N | Barcelona | 1 | H. Kovalainen | 819 | 2 | 1:22.378 (2/819) | 2 | R. Barrichello | 819 | 2 | 1:22.655 (2/819) | 3 | P. de la Rosa | 740 | 2 | 1:21.267 (2/740) | 4 | K. Räikkönen | 703 | 2 | 1:21.194 (2/703) | 5 | F. Massa | 670 | 2 | 1:21.483 (2/670) | 6 | R. Schumacher | 661 | 2 | 1:21.983 (2/661) | 7 | T. Sato | 647 | 2 | 1:21.858 (2/647) | 8 | R. Kubica | 642 | 2 | 1:22.098 (2/642) | 9 | M. Webber | 624 | 2 | 1:21.804 (2/624) | 10 | J. Trulli | 596 | 2 | 1:22.309 (2/596) | 11 | N. Piquet | 582 | 1 | 1:22.763 (1/582) | 12 | J. Button | 535 | 1 | 1:22.765 (1/535) | 13 | A. Davidson | 521 | 1 | 1:23.027 (1/521) | 14 | D. Coulthard | 493 | 2 | 1:21.066 (2/493) | 15 | S. Speed | 479 | 2 | 1:23.713 (2/479) | 16 | V. Liuzzi | 438 | 2 | 1:22.771 (2/438) | 17 | N. Heidfeld | 424 | 2 | 1:22.114 (2/424) | 18 | C. Klien | 372 | 1 | 1:22.807 (1/372) | 19 | F. Alonso | 344 | 2 | 1:22.579 (2/344) | 20 | G. Fisichella | 293 | 1 | 1:21.876 (1/293) | 21 | C. Albers | 293 | 1 | 1:24.870 (1/293) | 22 | N. Rosberg | 219 | 2 | 1:32.573 (2/219) | 23 | A. Valles | 205 | 1 | 1:23.343 (1/205) | 24 | K. Nakajima | 200 | 1 | 1:24.241 (1/200) | 25 | G. van der Garde | 172 | 1 | 1:23.466 (1/172) | 26 | A. Sutil | 51 | 1 | 1:35.488 (1/51) |
|
|
|
| Csap | Km | N/1 | N/2 | P | Barcelona | 1 | Honda | 1727 | 4 | 4 | 3 | 1:22.655 (4/1727) | 2 | Renault | 1694 | 4 | 4 | 3 | 1:21.876 (4/1694) | 3 | Ferrari | 1373 | 4 | 4 | 2 | 1:21.194 (4/1373) | 4 | Toyota | 1257 | 4 | 4 | 2 | 1:21.983 (4/1257) | 5 | Super Aguri-Honda | 1168 | 3 | 3 | 2 | 1:21.858 (3/1168) | 6 | Red Bull-Renault | 1117 | 4 | 4 | 2 | 1:21.066 (4/1117) | 7 | McLaren-Mercedes | 1085 | 4 | 4 | 2 | 1:21.267 (4/1085) | 8 | BMW-Sauber | 1066 | 4 | 4 | 2 | 1:22.098 (4/1066) | 9 | Toro Rosso-Ferrari | 917 | 3 | 4 | 2 | 1:22.771 (3/917) | 10 | Spyker-Ferrari | 722 | 3 | 4 | 4 | 1:23.343 (3/722) | 11 | Williams-Toyota | 419 | 3 | 3 | 2 | 1:24.241 (3/419) |
|
|
-N/1: Csapatonként egy napot számolva -N/2: Autónként egy napot számolva |
|
| Név | Idő | Kül | máj 1. K | máj 2. Sze | máj 3. Cs | 1 | D. Coulthard | 1:21.066 | | | | 1:21.066
| 2 | K. Räikkönen | 1:21.194 | 0.128 | 1:30.280
| | | 3 | P. de la Rosa | 1:21.267 | 0.201 | | | 1:21.267
| 4 | F. Massa | 1:21.483 | 0.417 | | 1:21.506
| 1:21.483
| 5 | M. Webber | 1:21.804 | 0.738 | 1:31.752
| 1:21.804
| | 6 | T. Sato | 1:21.858 | 0.792 | 1:33.238
| | | 7 | G. Fisichella | 1:21.876 | 0.810 | | | 1:21.876
| 8 | R. Schumacher | 1:21.983 | 0.917 | | | 1:22.359
| 9 | R. Kubica | 1:22.098 | 1.032 | | 1:22.653
| 1:22.098
| 10 | N. Heidfeld | 1:22.114 | 1.048 | 1:32.175
| | | 11 | J. Trulli | 1:22.309 | 1.243 | 1:32.943
| 1:22.309
| | 12 | H. Kovalainen | 1:22.378 | 1.312 | 1:32.149
| 1:22.378
| | 13 | F. Alonso | 1:22.579 | 1.513 | 2:04.818
| 1:22.579
| | 14 | R. Barrichello | 1:22.655 | 1.589 | 1:32.911
| | | 15 | N. Piquet | 1:22.763 | 1.697 | | | | 16 | J. Button | 1:22.765 | 1.699 | | 1:22.765
| | 17 | V. Liuzzi | 1:22.771 | 1.705 | 1:33.323
| | | 18 | C. Klien | 1:22.807 | 1.741 | | | 1:22.807
| 19 | A. Davidson | 1:23.027 | 1.961 | | 1:23.027
| | 20 | A. Valles | 1:23.343 | 2.277 | | | | 21 | G. van der Garde | 1:23.466 | 2.400 | | | | 22 | S. Speed | 1:23.713 | 2.647 | 1:39.560
| 1:23.713
| | 23 | K. Nakajima | 1:24.241 | 3.175 | | | | 24 | C. Albers | 1:24.870 | 3.804 | | 1:24.870
| | 25 | N. Rosberg | 1:32.573 | 11.507 | 1:32.573
| ?
| | 26 | A. Sutil | 1:35.488 | 14.422 | 1:35.488
| | |
|
|
Forrás: www.a5.hu
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.