Támogatók

2007.05.30. 09:40 ctr

Honda CBR600RR filigrán gőzgép

Valószínűleg minden idők legjobb 600-as blokkját rakta a Honda az új CBR600 RR-be, legalábbis akik eddig próbálták, mind csak áradozni tudtak róla. A 2003-ban született szupersportmotor erre az évre megújult, de ugyanolyan kezes és könnyen használható maradt, mint a Hondák általában.

A CBR600RR-nél már megint minden kézre esik. Aki ismeri a szárnyas motorokat, annak ez nem újdonság, aki viszont most akarja felcsípni a CBR-t, az készüljön fel rá, hogy az első randi után szerelem következik. A Honda RR jelzésű bringái mindig is a szupersport-kategóriát jelentették, ezek a motorok pályán is megállják a helyüket. A 600-as azonban annyira barátságos, hogy akár a kezdők is incselkedhetnek vele. Mindössze 155 kiló, bár azt érdemes szem előtt tartani, hogy a könnyűsúlyhoz nehézsúlyú erő párosul, 120 lovat préseltek a négy hengerbe. Hatszázastól szokatlan a nyomaték is, ami kilencezres fordulattól úgy tol, mint valami gőzgép, valahol 16 000 környékén tilt le az elektronika.

A divatnak megfelelően a Honda arcát az eddiginél is mérgesebbre szabták, ráadásul csaknem olyan kicsi és könnyű lett az egész, mint valami 125-ös sportgép. A műszerfalon kombinálták a digitális és az analóg kijelzőt, a sebességet narancs alapon nagy számok mutatják, a fordulatszámot a kör alakú óráról lehet leolvasni. A 600RR nem csak kompromisszumot nem tűrő motorosoknak való: akinek néhanapján túrázni támad kedve, de fordulékony és gyors gépre van szüksége, az nyugodtan tegyen egy próbát vele.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr3289251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása