Támogatók

2007.06.10. 10:15 ctr

Honda: Hetedik és nyolcadik sor

Barrichello a 13., Button pedig a 15. helyről kezdheti meg a holnapi Kanadai Nagydíjat. Az időmérő második szakasza során mindkét Hondásnak gondot okozott a tapadás hiánya, így nem sikerült az első tízbe kerülniük.

Rubens Barrichello: "Jó időmérő volt a mai, és elégedett vagyok az autó egyensúlyával. Sajnos időt vesztettem a hajtűkanyarban, amikor kicsit szélesebben fordultam, és ezzel elvesztettem az esélyt arra, hogy az első tízbe jussak. Továbbra is pozitív érzéseim vannak a versennyel kapcsolatban, mivel jó az autó egyensúlya és úgy tűnik, hogy jobban működik régi gumikon, mint az újakon."

Jenson Button: "Sok gondunk volt a tapadással ma délután. Az autóm egyszerűen nem úgy viselkedett, ahogy a szabadedzésen ma reggel, és nagyon alacsony volt a tapadás az egész pályán. Az elmúlt pár évben jó időmérő eredményeim voltak itt, ez sajnos mára nem igaz. Nagyon csalódott vagyok magam és a csapat miatt is, de most majd át kell néznünk az adatokat, és meg kell próbálnunk a holnapi versenyen a lehető legtöbbet kihozni a csomagunkból."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr2596030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása