Négy év múlva mutatkozhat be a legendás CRX legújabb generációja, ami a várakozásokkal ellentétben nem hagyományos benzines, hanem benzines-elektromos, vagyis hibrid hajtáslánccal fog rendelkezni.
A három generációt megélt, 1983-1997-ig gyártott Honda CRX a nyolcvanas és a kilencvenes években számos rajongót szerzett magának agilis futóműve és erős, pörgős motorjai miatt. A pillekönnyű sportkocsi sokan a titkárnők Porschéjának is csúfolták, de rossz törésbiztonsága miatt a száguldó koporsó becenevet is kiérdemelte.
A Honda eredetileg 2009-ben mutatta volna be a CRX új nemzedékét, de a legújabb hírek szerint legalább két évvel többet kell majd várni az újdonságra. A halasztás oka az, hogy hagyományos benzinmotor helyett az idei Genfi Autószalonon bemutatott Small Hybrid Sports Concept (lent) hibrid hajtásláncának szériaérett változata kerül majd be a kis élményautóba. Egyelőre kérdéses, hogy az üvöltő VTEC motorok helyett a rajongók hogy fogadják majd a csöndesen surrogó, környezetbarát járművet, de ha a formaterv és a menetteljesítmények rendben lesznek, minden bizonnyal akad majd vevő a környezetbarát sportkocsira is. A hibrid CRX tanulmányautó változata valószínűleg az októberi Tokiói Autószalonon mutatkozhat be.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.