Támogatók

2007.07.24. 10:47 ctr

Button szívesen bizonyított volna esőben

A Honda versenyzője, Jenson Button abban bízott, hogy eső ismét szerencsét hoz neki, mint tavaly a Hungaroringen. "Miután esőgumikat kaptam, a negyedik helyen álltam. Remek kört teljesítettem, úgy éreztem, hogy mindenki állva maradt."

Öröme nem tartott sokáig, több más versenyzőtársához hasonlóan ő is a kavicságyba csúszott a vizes aszfalton. "Az első kanyarnál úgy érezem, mintha egy tavon közlekednék. Az sem segített, hogy innen lefele halad a pálya."

"A kicsúszás bosszantó, mert az eső kedvez nekünk. Sikeres versenyt futhattunk volna, mert jóval több üzemanyag volt az autómban, mint a Ferrariban vagy a McLarenben. Szeretem a nedves pályaviszonyokat - kár, hogy az első kanyarban ennyire vizes volt az aszfalt." - tette hozzá Button, aki a második körben búcsúzott.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr67124203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása