Támogatók

2007.08.06. 08:59 ctr

A Spyker lenyomta a Hondát a Hungaroringen

Nem tudta befejezni a Magyar Nagydíjat a Spyker-Ferrari csapat új szerzeménye, Szakon Jamamoto. A japán még a verseny elején kicsúszott, míg csapattársa, Adrian Sutil a hondás Rubens Barrichellót maga mögött tartva ért célba.

Jamamoto érthetően csalódottan vette tudomásul az eredményt, míg Sutil szerint egyértelműen javul a csapat teljesítménye, ám már mindketten a soron következő Török Nagydíjra készülnek, ahol új autóval vágnak majd neki a küzdelemnek.

Adrian Sutil (17. helyezés):
"Ez a verseny megmutatta, hogy fel tudjuk venni a versenyt az előttünk álló autókkal. Harcolni tudtunk a Hondával, ami azt jelenti, hogy igazán nyomnom kellett a gázt, és mindvégig támadtam. A futam végéig magunk mögött tudtuk tartani a japán csapatot, ami ezzel a régi autóval egy kisebb siker. Meglátjuk, hogy mihez tudunk kezdeni Törökországban. Tudjuk, hogy a versenyeken sokkal közelebb vagyunk a többiekhez, ezért remélhetőleg az új autóval még jobbak leszünk."

Szakon Jamamoto (helyezetlen):
"A rajt után nagyon nyomtam, de a tizenegyes kanyarban a hátsó gumik tapadása hirtelen megszűnt, így megpördültem és kiestem. Csak egyszer hibáztam, ezért nagyon csalódott vagyok az eredmény miatt, mivel célba akartam érni. Továbbra is keményen dolgozok, és most már a következő nagydíjra koncentrálok, ahol új autóval indulunk majd."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr56133291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása