Támogatók

2007.09.08. 18:20 ctr

Hosszú idő után ismét az első tíz között a Honda

Az eddigi felejthető produkciója után a Honda nagyszerűen kezdte a szabadedzéseket Monzában, majd az időmérőn is jól teljesített.

A japán csapat pilótái az ötödik és hatodik sorból fognak indulni holnap a versenyen, Jenson Button a 10., míg Rubens Barrichello a 12. helyről.

Jenson Button (10. rajtkocka):
"Elég régen sikerült bekerülnöm az első tíz közé, most örülök ennek az eredménynek. Rengeteg időt töltöttünk a legjobb tapadás megtalálásával, de valamiért az első néhány körömben nem állt össze a dolog. A végén azonban sikerült bekerülni az időmérő utolsó harmadába, az autó most ennyire képes. A csapat a felfüggesztésen és az aerodinamikai csomagon változtatott erre a versenyre, a módosítások sokat segítettek. A legfőbb problémánk az autó aerodinamikájával van, de az ilyen gyors pályákon, mint Monza, talán nem vagyunk akkora hátrányban. Remélem a stratégiám működni fog, és olyan eredménnyel térünk vissza a gyárba, amivel tovább tudjuk motiválni a csapatot."

Rubens Barrichello (12. rajtkocka):
"Megvolt minden feltétel, hogy be tudjunk jutni a legjobb 10 közé, de sajnos nekem nem jött össze. Az első gyors körömben több kanyar is nagyon jól jött ki - a Parabolicában javítottam is 2 tizedet -, de sajnos egy kicsit beragadtam Wurz mögé, elvesztettem a tapadást, így időt is vesztettem. A második gyors körömben a gumikra is figyelnem kellett már, de a 7. kanyarban túl szélesen fordultam, ezért előúszott az esélyem. Mikor visszatértem az ideális ívre, akkor azt hiszem éppen a gyorson körén lévő Fisichella elé érkeztem meg, ha feltartottam volna, akkor elnézést kérek tőle. Az autó jól teljesített ma, minden esélyünk megvan a pontszerzésre."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr77160470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása