Támogatók

2007.10.19. 11:50 ctr

Csak színében tér el a CBF1000

 


 

2006-ban teljesen új modellként mutatkozott be a Honda CBF1000. A gép külsőre a kisebb testvérre, a CBF600S-re hasonlít. Annyi az eltérés a kisebb, hatszázas modellekhez képest, hogy az ezres modell csak a félidomos változatban jelent meg. A 2006-os CBR1000RR superbike motorból átvett soros négyhengeres blokk erejéből kicsit visszavettek, de az így megmaradt 98 lóerő is bőven elegendő bármire. Igaz tankoltan 242 kg a motor száraz tömege, és ehhez még 8 kiló jön, ha ABS-t is választunk. A relatíve nagy tömeg azonban annyira nem érződik, mert alacsony (795 mm) az ülésmagasság, és ez tetszés szerint 15 mm-rel tovább csökkenthető vagy emelhető. A motort a félidomzata, állítható első szélvédője, kényelmes ülése és jó pakolhatósága igen alkalmassá teszi a túrázásra. A CBF1000 műszakilag változatlanul lép át a 2008-as modellévre. Az új túraváltozat szériában ABS-szel és oldaldobozokkal érkezik, melyet a gyújtáskulccsal zárhatunk. A színek közt gyártásban maradt a kvazár ezüstmetál, és a sziennai gyöngyházvörös. 2008-ra újdonságként a modellpalettára kerül a hagyományos gyöngyházfekete és az élénk, Hornet 600-ason már idén megcsodálható gyöngyház-borostyánsárga szín.


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr90201092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása