Támogatók

2007.10.24. 08:55 ctr

Megújult a Honda 450-es endurója

 


 

A Honda 450-es enduró motorkerékpárja, a CRF450X 2005-ben lett teljesen átdolgozva, azóta apróbb változtatások történtek rajta. Most a 2008-as szezonra a Honda néhány lényegesebb műszaki módosítást hajtott végre a típuson. A meghajtásról továbbra is a modern, egy hengeres 449 köbcentis négyütemű, vízhűtéses, négy szelepes SOHC blokk gondoskodik. A hengert egy 40 mm-es Keihin FCR karburátor táplálja és a keletkezett 45 lóerőt egy 5 sebességes váltó és lánc viszi át a hátsó kerékre. A karburátor egyébként új beállításokat és gyorsító pumpát kapott. A blokk dekompressziós rendszerét áttervezték, mostantól kisebb, könnyebb és egyszerűbb lett. A motort továbbra is berugókar vagy elektromos önindító kelti életre. 2008-ra a CRF450X is megkapta a krossz modellekben már látható HPSD elektronikus kormány stabilizátort.

 


 

A futóműben illetve környezetében némi áthangolásra került sor, illetve a felső villakifli eltolása 22 mm lett a teleszkópok felfogatásához képest. Az első kerék tengelyének helyzete is megváltozott, mindez javított a motor kanyarvételi tulajdonságain. A futóművet továbbra is a Showa szállítja. Az új Dunlop 742FA első gumik jobb érzetet, illetve jobb tapadást biztosítanak kanyarodáskor. A keskenyebb üzemanyagtankba jobban tud kapaszkodni lábával a pilóta, és az áttervezett ülés is sokat javít az ergonómián. Előre és hátra a féktárcsákba gyári verseny típusú rotorok kerültek a rugózatlan tömeg csökkentése miatt. Az elöl 90/90-21, hátul 140/80-18 méretű gumikon guruló új CRF450X enduró 121 kilót nyom tankoltan és természetesen Honda vörös-fehér fényezéssel kerül a szalonokba.

Szólj hozzá! · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr35205633

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relojes de torre mecanicos 2018.03.09. 03:08:57

What background check company does boeing use - teusekb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása