Támogatók

2007.03.16. 09:24 ctr

A Honda szembesült a szomorú valósággal

Jenson Button és Rubens Barrichello is csak a mezőny második felében foglalt helyet az Ausztrál Nagydíj délutáni szabadedzésén. Az eredmények alapján beigazolódott, hogy a Hondának még sokat kell dolgoznia, ha fel akar zárkózni az élmezőnyhöz.

A japán gárdától előzetesen sem vártak sokat, de Buttonéknak még ezt is sikerült alulmúlniuk. Nem elég, hogy a két pilóta csak a 14. és 15. helyet szerezte meg délután, de mindkét Super Aguri jobbat futott, mint a Hondások. Barrichello ráadásul amatőr vezetési hibát is ejtett, és a zöldövezetben kötött ki RA107-esével.

"A változékony időjárás miatt legalább a Bridgestone esőgumijait kipróbálhattam"- keresett némi pozitívumot a pénteki napban Button. "Nagyszerű, hogy ismét versenyezhetünk, de az ideális egyensúlyt egyelőre még csak keressük. A mai eredmények is azt mutatják, hogy még rengeteget kell dolgoznunk, ha oda akarunk kerülni, ahová vágyunk."

Button csapattársa, Rubens Barrichello délután a füvet is megjárta, ám ennek ellenére elégedett volt. "Jó napot zártam, leszámítva persze azt a kis kicsúszást. Ráhajtottam a fűre, ami még nedves volt, és emiatt megpördültem. Ennyi történt."

"Összességében azonban elégedett vagyok az időeredményemmel, a megcsúszásig a legjobb tízben voltam, de még rengeteget kell fejlődnünk. A szombati kvalifikációig nagyon sok munka vár még ránk"- értékelt a brazil.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr4347149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása