A Honda Motor Europe az év hirdetője - jelentették be a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál szervezői. A Honda az elmúlt években többször kapott elismerést a reklámversenyeken.
Idén a Honda-Motor Europe lett az év hirdetője. A Cannes-i reklámverseny szervezői a vállalat kreatív- és innovatív hirdetéseit díjazta. Az elismerés a fesztivál egyik legrangosabb díjának számít.
A Hondát nem először díjazták a szervezők, ugyanis a nemzetközi reklámversenyen már több elismerést is begyűjtött, 2003-ban és tavaly egy-egy Gold Liont-t, 2005-ben a Film Grand Prix-t és a Titanium Liont.
Az év hirdetőjének járó díjat az 54. alkalommal megrendezett fesztiválon adják át június 23-án. Mint arról már beszámoltunk: az elismerést tavaly az Adidas kapta.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.