A Honda legrégebb óta futó motorja a krosszmotor sorozatában a CRF50F. Az 50 köbcentis négyütemű mini motor sokak első krosszgépe világszerte. Legutoljára 2002-ben újult meg lényegesen műszakilag, most 2008-ra vették ismét kezelésbe a tervezők. Formára a Honda nagyobb sárdagasztóira próbál hasonlítani. 49 köbcentis, négyütemű, SOHC kétszelepes léghűtéses motorja 3 lóerőt szabadít a hátsó kerékre egy 3 fokozatú automata kuplungos váltón keresztül. 13 mm-es karburátor eteti a pöttöm motort, és a kipufogóra még szikravédő is került! A blokk és a kipufogó megfelel az új off-road emissziós követelményeknek. Az acélcső váz és a megerősített kivitelű hátsó lengővilla robosztus kivitelű.
Az első fordított teleszkópvilla és a hátsó rugóstag adja a CRF50F futóművét. 10 colos, küllős kerekeken gurul a kismotor és elöl-hátul dobfék fékezi. Mindez teljesen elegendő az 50 kilós menetkész tömeghez. A másodlagos meghajtás lánckerekeken és láncon keresztül történik. A 110 mm széles ülésre csak 550 mm magasra kell felkapaszkodniuk a gyerekeknek. A biztonságot szolgálja még az állítható gázkar korlátozó, amellyel szabályozhatjuk, mennyire húzhatja a gázt a kölök az első körökben. Gyújtáskulcs, védőszivacsos motokrossz kormány szolgálják még a kényelmet, biztonságot. A kis karokkal (fék, váltó) a fiatalok is jól elboldogulnak. A markolatok tapadós gumibevonatot kaptak. A műanyag elemek bírják a gyűrődést, az öntött fém lábtartók még nagy sárban is jó tapadást adnak a kis csizmáknak. A Honda CRF50F hagyományos Honda-vörösben hamarosan kapható lesz.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.