Támogatók

2007.06.18. 15:45 ctr

Honda: Button célba ért

 Button a 12. helyen ért célba a mai Amerikai Nagydíjon. Barrichello az első kanyart követően kiesett, miután megpróbálta kikerülni a megpördülő Ralf Schumachert, aminek következtében két másik autóval ütközött.

Jenson Button: "Remek kis verseny volt ez a mai, de mindent összevetve újabb csalódás a ma délután. A rajtnál a külső íven voltam, ahol Rubens nekem jött, megsértette az autóm elejét és a kasztnit is. Emiatt ki kellett mennem a fűre és majdnem a mezőny legvégére kerültem, ez nagyon elszomorító volt. Ennek ellenére remek verseny volt, néhány jó előzéssel egészen a boxkiállásomig, amikor gondunk akadt az üzemanyagtöltővel, amivel időt vesztettem, aztán vagy 15kg plusz üzemanyaggal az autóban vezettem, ami teljesen tönkretette a további versenyemet. Nem volt meg a sebességünk és most rengeteget kell dolgoznunk a jövő héten Jerezben, hogy javítsunk a teljesítményünkön."

Rubens Barrichello: "Azt hiszem, ez egy szerencsétlen első kanyaros versenybaleset volt. Próbáltam elkerülni a pörgő Ralfot, de két autónak nekimentek, köztük Jensonnak. Az ütközés eltörte az első felfüggesztésemet, és ennyi volt a mai nap számomra. Sajnos Jenson autója is megsérült. Nagyon fontos lesz a jövő heti teszt Jerezben, a csapatnak pedig előre kell tekintenie, és a teljesítményünk javítására kell koncentrálnunk."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr11101057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása