Támogatók

2007.07.23. 08:15 ctr

Honda: Most sem jött össze a pont

Az eső uralta Európa Nagydíjon nem sikerült a pontszerzés a Honda pilótáinak. Barrichello a 11. helyen végzett, míg Button számára a verseny azelőtt véget ért, hogy igazán elkezdődött volna.

Rubens Barrichello: "Nagyon csalódott vagyok a mai eredmény miatt. Az autó már a rajttól rossz volt, és cseppet sem javult a verseny során, nagy valószínűséggel amiatt, hogy Rosberggel ütköztem. Szeretem az ilyen száraz-esős versenyeket, és volt néhány lehetőségünk ma, miközben a verseny alakította magát. Azonban nem volt meg az eredményhez az autónk,és nem használtuk ki a körülményeket."

Jenson Button: "Nem rajtoltam jól, és a 20. helyre estem vissza, de az első köröm nagyon jó volt, és már a hatodik helyen voltam, amikor esőgumikra váltottam. Ezután leszakadt az eső és az első kanyar egyszerűen egy tóvá változott. Ekkor már a negyedik voltam Massa és Alonso mögött. Épp csak hozzáértem a fékhez, és mind a négy kerék blokkolt, aztán nekiütköztem a falnak. Nagy kár, mert rengeteg üzemanyagom volt, jó taktikám, főleg azt látva, ahogy a verseny a többieknek alakult, és szeretem az ilyen esős versenyeket. Ez a verseny sajnos lottó volt, és szomorú, de vesztettem."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr77123337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása