Támogatók

2007.05.13. 19:30 ctr

Továbbra sem áll a Honda mellé a szerencse

A Honda számára folytatódott a szerencsétlen idény a Spanyol Nagydíjon is, ráadásul pilótái ezúttal egymással ütköztek. A 23. körben a bokszból visszatérő Button nem akarta elengedni csapattársát, és koccant Barrichellóval.

Az ütközés eredményeként Button autójának első légterelője leszakadt, így a brit újabb kiállásra kényszerült, de folytatni tudta a versenyt.

A végül tizedikként célba érő Barrichello a következőképp értékelte történteket: „Én elegendő helyet hagytam Jensonnak az első kanyarban, ami történt sajnálatos, de csak egyike a szokványos versenybaleseteknek. Még van egy négynapos tesztünk a Paul Ricardon a következő héten és remélem láthatunk némi előrelépést Monacóban.”

Button, aki a 12. helyen fejezte be a Spanyol Nagydíjat, elismerte, hogy hibázott: „Szerencsétlenségemre, ahogy visszatértem az első kiállásom után, nekimentem a szegélynek és ez megdobott kicsit. Így már nem tudtam elkerülni az ütközést”- magyarázott Button. „Elvesztettem az első szárnyamat, ahogy az érintkezett Rubens kocsijának hátsó kerekével és vissza kellett mennem orrcserére és ez volt igazán az, ami miatt elestem a pontszerzés lehetőségétől.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://honda.blog.hu/api/trackback/id/tr9775307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása